Brak produktów 0,00 zł
Zobacz koszyk
info info

Dostawa i płatność

  •  1) Realizacja zamówienia i płatności

 

Zamówiony towar zostanie wysłany pod wskazany przez Państwa adres w sposób wskazany w zamówieniu, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupione artykuły wysyłane są w oryginalnych opakowaniach, a także odpowiednio pakowane, tak by zachować najwyższy stopień bezpieczeństwa w trakcie transportu.

W trakcie odbioru paczki w obecności kuriera należy ocenić stan zewnętrzny przesyłki. W takim przypadku należy sporządzić protokół i dostarczyć go do firmy F.H.U Image B.K.Pawlik Sp.J.   31-228 Kraków ul.Proszowicka 1. Po pokwitowaniu odbioru oraz uregulowaniu należności, jeśli było to konieczne, zalecamy rozpakowanie i sprawdzenie stanu oraz zgodności zamówienia. 
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1-5 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu pasazimage.pl oznaczone symbolem "Na zamówienie"). 
Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia. 
Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu. 
Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 9.00-16.00. 
Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 13.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek. 
Zamówiony towar zostaje wysłany po odnotowaniu wpływu na konto wskazane poniżej lub po dokonaniu wpłaty poprzez płatność PAYU. 

Nr rachunku bankowego do wpłat:
 
 36 1140 2004 0000 3302 7601 6172 

W tytule należy wpisać nr zamówienia.
  •  2) Wysyłka towaru

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską Kolporter Expres 
  • Płatne
    K-EX 
    Przesyłka za przedpłatą 17,90pln (do 30kg) 

  • Bezpłatne
    Dla zamówień o wartości co najmniej 700pln i płatności przelewem tradycyjnym: 
    Decyzja o sposobie wysyłki podejmowana jest przez handlowca realizującego zamówienie.
Uwaga:
  • Kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  • Sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp.
  • Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier powinien dysponować.
  • Po pokwitowaniu odbioru, cała odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu spada na Kupującego.
  • Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem
Terminy doręczeń przesyłek:
  • K-EX: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy. 
    Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy Kolporter Expres telefonicznie lub elektronicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biura obsługi klienta znajdują się na stronie www.k-ex.pl. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy K-ex lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy Kolporter Expres. Powyższe warunki dostarczania przesyłek obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są dla każdego zamówienia oddzielnie z Działem Handlowym.
Pasaż Handlowy Image - Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Increo Studio