- 1) Realizacja zamówienia i płatności
Zamówiony towar zostanie wysłany pod wskazany przez Państwa adres w sposób wskazany w zamówieniu, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zakupione artykuły wysyłane są w oryginalnych opakowaniach, a także odpowiednio pakowane, tak by zachować najwyższy stopień bezpieczeństwa w trakcie transportu.
W trakcie odbioru paczki w obecności kuriera należy ocenić stan zewnętrzny przesyłki. W takim przypadku należy sporządzić protokół i dostarczyć go do sklepu internetowego na adres mailowy sklep@pasaziamge.pl
. Po pokwitowaniu odbioru oraz uregulowaniu należności, jeśli było to konieczne, zalecamy rozpakowanie i sprawdzenie stanu oraz zgodności zamówienia.
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1-5 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu pasazimage.pl oznaczone symbolem "Na zamówienie").
Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia.
Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu.
Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 9.00-16.00.
Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 13.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.
Zamówiony towar zostaje wysłany po odnotowaniu wpływu na konto wskazane poniżej lub po dokonaniu wpłaty poprzez płatność PAYU.
Nr rachunku bankowego do wpłat:
46 1140 2004 0000 3902 7493 4536
W tytule należy wpisać nr zamówienia.
. Po pokwitowaniu odbioru oraz uregulowaniu należności, jeśli było to konieczne, zalecamy rozpakowanie i sprawdzenie stanu oraz zgodności zamówienia.
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1-5 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu pasazimage.pl oznaczone symbolem "Na zamówienie").
Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia.
Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu.
Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 9.00-16.00.
Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 13.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.
Zamówiony towar zostaje wysłany po odnotowaniu wpływu na konto wskazane poniżej lub po dokonaniu wpłaty poprzez płatność PAYU.
Nr rachunku bankowego do wpłat:

W tytule należy wpisać nr zamówienia.
- 2) Wysyłka towaru
Towar dostarczany jest przez firmę kurierską DHL
- Płatne
DHL
Przesyłka za przedpłatą 30pln (do 30kg) - Bezpłatne
Dla zamówień o wartości co najmniej 3000pln i płatności przelewem tradycyjnym:
Decyzja o sposobie wysyłki podejmowana jest przez handlowca realizującego zamówienie.
- Kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
- Sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp.
- Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier powinien dysponować.
- Po pokwitowaniu odbioru, cała odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu spada na Kupującego.
- Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem
- DHL: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy.
Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy DHL telefonicznie lub elektronicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biura obsługi klienta znajdują się na stroniehttps://sprawdz.dhl.com.pl/
Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy DHL lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy DHL. Powyższe warunki dostarczania przesyłek obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są dla każdego zamówienia oddzielnie z Działem Handlowym.